maandag 20 juni 2016

Mandala Madness CAL 2016 week 13


Tadaa, deel 13 van de Mandala Madness! Het is al een tijdje klaar en ik ben al bezig met deel 14, maar ik kan gewoon de tijd niet vinden om te bloggen, whahaha. Ik ben veel te druk met andere dingen. Gelukkig zijn het wel leuke dingen, dan maakt het ook niet zoveel meer uit.


Ik weet nu weer niet hoe groot de mandala is, ik denk ongeveer 1,20. Ooit in een ver ver verleden had ik gewoon een centimeter, maar die is op magische wijze verdwenen. Dus als ik nu de mandala wil opmeten moet ik mijn gereedschapskist tevoorschijn toveren en daar heb ik niet altijd zin in. Ik geloof dat ik chronisch lui ben ;) Maar goed, het resultaat is er zeker niet minder om, dus ik hoef ook niet wekelijks iets te meten.


Zo van dichtbij zijn de kleuren veel mooier trouwens, al zou je het eigenlijk in het echt moeten zien, dan is het nog véél feller :D Ik loop nog steeds een paar dagen achter met mijn temperature blanket, ik kan nog steeds niet heel lang achter elkaar haken. Maar ik weet zeker dat ik het vanzelf wel weer in loop.

Fijne week allemaal!!
Liefs,
Lola

12 opmerkingen:

  1. Komt goed met de deken! En die centimeter kwijt, dat ken ik. Gelukkig heb ik er twee, zo vind ik er toch altijd eentje :-)
    Je mandala is prachtig!! En om de kleur ooit echt hélemaal juist te hebben op foto is héél moeilijk. Maar ik vind het zo ook al prachtig!
    Ps: Misschien ben ik ook chronisch lui...zullen we een clubje oprichten? :-) hihi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat denk ik ook wel. Ik zou eigenlijk tijdelijk 2 of 3 toeren op een dag moeten haken, dan heb ik het zo ingelopen, maar het komt er gewoon niet van, whahaha. Da's ook wel een goeie, als ik gewoon nog een centimeter koop ;) Heel, héél soms lukt het om de kleuren goed op de foto te krijgen, maar dan moet echt alles meezitten. En de kleuren van een scherm zijn bij iedereen anders, dus het zal er bij iedereen verschillend uit zien.
      Maarreh, dat van het clubje vind ik een heel goed idee :D

      Liefs,
      Lola

      Verwijderen
  2. Je Mandala is zo ontzettend mooi, echt schitterend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stunning !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Have a fun day !
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig je nieuwe randen ben zelf nog met 13 bezig...
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik heb ook nog maar 1 toer van week 14 gedaan hoor. Ik kan me er niet toe zetten.
      Fijne dag!
      Liefs,
      Lola

      Verwijderen
  5. P R A C H T I G!!! ik moet nog beginnen.. maar blijft leuk om al die verschillende te zien passeren op het web

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful!!! What kind of yarn are you using?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor de leuke reacties, ik lees ze allemaal met heel veel plezier!