dinsdag 22 mei 2012

Zomerweer en kussenhoezen.


Ik zit nu heerlijk op mijn balkon en onder het genot van een glas ijskoffie te tikken. Het is nog steeds 27 graden, met een lekker windje. Ik houd het hier wel uit hoor. En als dit lekkere weer een voorbode is voor de zomer kan ik helemaal mijn geluk niet op. Eindelijk weer mijn mooie fifties-jurkjes aan zonder vestjes die afbreuk doen aan de jurkjes :D Die jurkjes zijn, na mijn kringloopwaanzin, mijn andere zwakte. Ze zijn zo ontzettend mooi en vrouwelijk, dat ik ze het liefst elke dag draag. Zoonlief zie me ook het liefst in jurkjes en rokjes, broeken vind hij niet mooi. "Die zijn voor jongens hoor, mam." En daar moet ik het dan maar mee doen. In Augustus heb ik een bruiloft en dan mag ik van mezelf een nieuw jurkje kopen, zit nu al uren en uren op internet te speuren naar die ene perfecte waar ik op slag verliefd op moet zijn.

Op de foto zie je de voorkant van een kussenhoes die ik pas heb gehaakt, ik moet alleen nog een lollig stofje vinden voor de achterkant en alles in elkaar zetten. Maar ik ga morgen op de markt kijken of ik iets leuks kan scoren. Bijpasssende knoopjes heb ik toevallig nog liggen. Want ja, wie wat bewaard, die heeft wat. Komt mijn hamstergedrag toch nog goed uit. Het patroontje komt van karinaandehaak.blogspot.com en heb ik naar eigen inzicht hier en daar aangepast tot het naar mijn zin was. Er zat onderhand meer werk in het afhechten van de draadjes dan het daadwerkelijke haken, maar dat mag de pret niet drukken toch :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de leuke reacties, ik lees ze allemaal met heel veel plezier!